Кадровий потенціал педагогічних працівників міста

Модернізація системи освіти потребує нових підходів у роботі з педагогічними кадрами. Тому методичним кабінетом управління освіти була розроблена модель науково-методичної роботи та визначені пріоритетні напрямками в роботі з педагогами:

  • вирішення питання підбору, розстановки та виховання керівних кадрів галузі в умовах реформування освіти;
  • задоволення потреб освітніх закладів міста в педагогічних працівниках, які б могли забезпечити всебічну підготовку молоді до життя в сучасних умовах;
  • удосконалення методичної, організаторської роботи з керівними,науково-педагогічними та педагогічними кадрами;
  • створення умов для ефективної професійної діяльності, постійного духовного самовдосконалення педагогічних працівників, забезпечення їх високого соціального статусу в суспільстві, піднесення престижу педагогічної праці;
  • удосконалення системи морального стимулювання професійного росту педагогічних кадрів та їх педагогічної діяльності

Виходячи з вищесказаного, методичною службою управління проведено моніторинг реалізації заходів державної програми «Вчитель» в частині підвищення якісного складу керівних та педагогічних кадрів, зростання їх професійної майстерності, комп’ютерної грамотності, участі у конкурсах, проектах, науково-методичних конференціях різних рівнів, удосконалення системи матеріального та морального стимулювання професійного росту та педагогічної творчості, що дало можливість визначити рейтинг участі закладів освіти у навчально-виховному процесі, а також кожного керівника і педагога.

В навчально-виховних закладах міста працює 681 педагогічний працівник, 517 мають вищу освіту (76%). В порівнянні з 2006 роком цей показник виріс на 2%. Освітній рівень педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів складає 93% (ЗСШ № 10 - 98 %, СЗШ № 1 та № 2 – 97%).

Дані про освітній та кваліфікаційний рівень педагогічних працівників закладів освітистаном на 01.01.2011 р.


п/п
Навчальний
заклад
Всього
педпрацівників
Мають
вищу освіту
%Мають
вищу
категорію
%Мають
звання
%
1СЗШ №136359731832672
2СЗШ №23332
9723702061
3СЗШ №32218821045732
4СЗШ №5211362838314
5СЗШ №628269316571450
6СЗШ №726238814541454
7СЗШ №822100150150
8СЗШ №934309125732471
9СЗШ №1055549838692749
10СЗШ №1136328924672364
11СЗШ №1227259420752282
12ЗШІ282175830621
Всього по ЗСШ348311892186318754
13ВСШ88100338225
14ЦТПУМ9667338225
15ЦКПР29155226713
16ЕНЦ1111100338225
17ЦНТТ11655----
18ДЮСШ №110330110--
19ДЮСШ №288100----
20ДДО17973411693620
21ДШІ45327115331022
22Методична служба1010100990660
23Бібліотекарі13646431 --
24Декретчики45357812--
Всього по місту726524722723724334

Цей показник росте за рахунок заочного навчання у вищих педагогічних навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації

/Files/images/заочне навчання.jpg

Пріоритетним напрямком в профорієнтаційній роботі з учнями є їх орієнтація на педагогічні професії. Тому управлінні освіти працює 70 % педагогічних працівників – випускників навчальних закладів міста. Щорічно до 30 з них поступають до вищих педагогічних закладів ІІІ-ІV рівні акредитації і, по мірі необхідності, забезпечуються роботою за фахом після закінчення вузу

Результати профорієнтації учнів на педагогічні професії за 2006-2010р.р.

п/п
Навчальний
заклад
Кількість випускниківПоступило до педвузів%повернулось%
1СЗШ №15444
2СЗШ №25212330
3СЗШ №33213
4СЗШ №513215150
5СЗШ №63825
6СЗШ №740-
7СЗШ №95712
8СЗШ №10632

/Files/images/орієнтація на пед.професію.jpg

Із загальної кількості педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів 18 % - вчителів пенсійного віку, 8 % - молодих вчителів зі стажем роботи до 3-х років. У порівнянні з 2006 роком перший показник виріс на 7 %, другий – на 2 %

/Files/images/молодий спеціаліст.jpg

Кадровий потенціал керівників навчальних закладів

Керівний корпус міста має високий науково-методичний рівень.

Всього
керівників
загальноосвітніх
навчальних закладів
спеціаліст
вищої категорії
звання
«учитель-методист»
та «старший вчитель»
пошукач участь у експериментальній роботі
курсова
перепідготовка
за програмою
«Інноваційна модель розвитку освіти «Школа майбутнього»
42 37 (88 %)37 (88 %)ЖадькоО.А.,

СШ № 10
Жадько О.А.
СШ №10,

Сидоренко С.О.
СШ №1,

Фролов О.І.
СШ №9,

Куржанова Н.І.
СШ №3,

Галко О.Ф.
СШ №12
8 (62 %)

(із 13 керівників зогальноосвіьніх закладів)

Провідну роль у стимулюванні цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи підвищення їх престижу і авторитету відіграє атестація педагогічних працівників. За наслідками атестації підвищився відсоток педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів з вищою кваліфікаційною категорією та званнями і нині складає 58 % (у 2006р. – 50 %) та 51 % (у 2006р.- 42 %) відповідно

Кандидатура директора ЗСШ № 10 Жадько О.А. у 2009р. внесена до каталогу «100 кращих директорів».

СШ № 3 (директор Куржанова Н.І.) та СШ № 10 (директор Жадько О.А.) занесені до анотованого каталогу «Флагмани освіти України».

Дані про виконання плану атестації педагогічних працівників за 2006 – 2010 р. р.

п/п
Навчальний закладВсього педпрацівниківАтестовано за 5 років %
1СЗШ №13645125
2СЗШ №23344133
3СЗШ №32228112
4СЗШ №5211362
5СЗШ №62834121
6СЗШ №72632123
7СЗШ №822100
8СЗШ №93443127
9СЗШ №105568124
10СЗШ №11353497
11СЗШ №122732119
12ЗШІ2835125
13ДШІ454498
14ВСШ811138
15ЦТПУМ910111
16ЕНЦ111091
17ЦКПР292586
18ЦНТТ11655
19ДДО17917095
Всього по місту639686107
Кiлькiсть переглядiв: 244